دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟
سرخط خبرها

فعالیت ۱۲۵ پایگاه سنجش نوآموزان دبستانی (۱۴ فروردین)

  • کد خبر: ۱۵۶۹۴۸
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
فعالیت ۱۲۵ پایگاه سنجش نوآموزان دبستانی (۱۴ فروردین)
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی خراسان رضوی از آغاز فعالیت دوباره مراکز سنجش تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان خبر داد.

جواد روحانی در ادامه به خبرنگار شهرآرانیوز گفت:  ۱۲۵ پایگاه در استان فعالیت دارند که ۴۰ پایگاه آن مربوط به مشهد است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح سنجش با رویکرد جدید، خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را حتی بدون ثبت نام در پیش دبستانی، مورد ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه طرح سنجش نوآموزان نسبت به سال‌های قبل تغییر کرده و از محدوده ارزیابی در تابستان به سنجش در طول سال تحصیلی افزایش یافته، افزود: از دی ماه سال گذشته اولین پایگاه سنجش با طرح جدید افتتاح و سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان که در گذشته مخصوص سن ۶ سال بوده به ۴ تا ۶ سال تغییر کرده است.

روحانی در ادامه توضیح داد: والدین نوآموزان پیش دبستانی ۴ تا ۶ سال می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir ثبت‌نام فرزند خود را انجام و جهت ارزیابی نوبت‌گیری کنند. پس از تکمیل اطلاعات و مراحل ثبت نام در تاریخ اعلام شده به مرکز مربوطه مراجعه و سنجش را انجام می‌دهند و سپس برای ثبت نام به مدرسه مربوطه مراجعه خواهند کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از اول فروردین ماه ثبت نام در سامانه فعال بوده و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نیز ادامه دارد. همچنین از ۱۴ فروردین ماه پایگاه‌های سنجش در سطح استان فعال هستند و براساس نوبت‌های رزرو شده در سامانه، کار ارزیابی نوآموزان در مراکز انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->